Соціально психологічний супровід

 

 

Тема  самоосвіти:  «Розвивальні та корекційні  заняття – як  шлях  до розвитку особистості  дитини та збереження  її здоров’я».

Соціальний  педагог – Свічкаренко К. М.

 

Основні завдання

соціального педагога навчального закладу

  1. оптимізація навчально-виховного процесу, поліпшення психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективі;
  2. профілактика негативних явищ та пропаганда  здорового способу життя;
  3. соціально-педагогічний супровід дітей під опікою, дітей з ускладненою поведінкою та умовами виховання;
  4. соціально-педагогічний супровід дітей пільгового контингенту та дітей з особливими потребами;
  5. профілактика само руйнівної поведінки та жорстокого поводження;
  6. робота з розвитку міжособистісних стосунків;
  7. соціально-педагогічне забезпечення методичної роботи закладу освіти;
  8. брати участь в освітній виховній роботі, здійснювати посередництво між освітніми ус­тановами, сім'єю трудовими колективами, громадськістю, організовувати їх взаємодію з метою створення умов для всебічного роз­витку дітей та учнівської молоді, збереження їх повноцінного психічного здоров'я;
  9. сприяти участі вихованців у науковій технічній, художній творчості, спортивній, суспільно-корисній діяльності, виявленню за­датків, обдарувань, розкриттю здібностей, та­лантів, дбати про професійне самовизначення та соціальну адаптацію учнівської молоді;
  10. залучати до культурно-освітньої, профілактично-виховної, спортивно-оздоровчої, творчої роботи, різні установи, громадські організації, творчі спілки;
  11. впливати на подолання особистісних, міжособистісних, внутрішньо сімейних кон­фліктів, надавати потрібну консультативну допомогу дітям і підліткам, групам соціаль­ного ризику, дітям, які потребують піклуван­ня тощо;
  12. здійснювати превентивне виховання, профілактику злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших узалежнень і шкідливих звичок серед підлітків;
  13. проводити соціальну експертизу і пе­дагогічну корекцію девіантної поведінки неповнолітніх; формувати психолого-педагогічну культуру учнів, педагогів, батьків;
  14. сприяти вибору підлітками професій з урахуванням їхніх ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей, готувати учнів до свідомого життя; коорди­нувати роботу з різними соціальними інс­титутами та представниками споріднених професій;
  15. обстоювати права та інтереси дітей на основі державних та міждержавних докумен­тів з метою забезпечення для неповнолітніх гарантованих їм прав та умов життєдіяль­ності;
  16. виявляти, запобігати та обмежувати асоціальні явища, причини соціальної дез­адаптації серед різних соціальних груп та окремих осіб.


 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 92
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0